1. Hoe snel versturen jullie de kaarten nadat ik besteld hebt?
    Nadat we je betaling ontvangen hebben, verstuur ik je bestelling uiterlijk een week later. Bestel je op maandag, dan worden de kaarten dus uiterlijk op maandag verstuurd. Op het moment dat de kaarten verstuurd zijn, krijg je van mij een aparte bevestiging van de verzending.
    Let op: in vakantieperiodes of tijdens de feestdagen (Kerst, Pasen) kunnen afwijkende verzendtijden gelden. Hierover lees je dan meer tijdens de eerste stap van het bestelproces. Houd vooral ook de Facebook-pagina in de gaten.
     
  2. Wanneer ontvang ik mijn kaarten?
    Vanaf het moment dat ik de kaarten verstuur, ben ik afhankelijk van post.nl. Mijn ervaring is dat de meeste enveloppen nog altijd de volgende werkdag binnen Nederland bezorgd worden. Maar helaas is dit niet altijd het geval en helaas kan ik hier ook geen invloed op uitoefenen. Heb je jouw kaarten na een week nog niet ontvangen, neem dan vooral contact met mij op.
     
  3. Ik ben niet tevreden met mijn bestelling en wil deze terugsturen.
    Je hebt altijd het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit is het herroepingsrecht, geregeld in de wet Kopen op afstand. Natuurlijk vind ik het wel fijn als je aangeeft waarom je de bestelling wil retourneren en annuleren. Nadat je mij bericht hebt gestuurd dat je de bestelling retour wil sturen, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. Maar let op: de kosten voor retour sturen van jou naar Cardcetera zijn voor je eigen rekening!
    Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zorg er dan voor dat je de bestelling zo veel mogelijk in de originele verpakking en met alle kaarten in goede staat retour stuurt. Om gebruik te maken van dit recht: stuur mij eerst een bericht. Dan geef ik je alle informatie. Na het retour ontvangen van de bestelling, ontvang je binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug - mits de bestelling in goede orde retour ontvangen is.
     
  4. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
    Ik doe uiteraard mijn uiterste best om iedere bestelling in perfecte staat bij jou aan te laten komen. Heb je toch een klacht? Neem dan vooral contact met mij op! Ik kom graag samen met jou tot een oplossing.
    Lukt dat niet? Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
     
  5. Kan ik met iDeal betalen?
    Ja, dat kan!
     
  6. Ik wil meer exemplaren bestellen van een bepaalde kaart dan mogelijk is via de website, kan dat?
    Dit is vaak wel mogelijk, maar ik moet de kaarten dan speciaal voor jou bestellen. Dit zal dus wat langer duren en ik vraag je in zo'n geval soms ook om vooraf te betalen. Wil je een groot aantal kaarten van een bepaald motief bestellen, neem dan even contact met mij op, dan overleggen we over de mogelijkheden.
     
  7. Ik heb een leuke tip voor jullie blog, hoe geef ik die door?
    Ik krijg graag tips – stuur ze door via het contactformulier!
     
  8. Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?
    Als je een bestelling wil aanpassen, neem dan even contact met mij op. Zo lang je bestellig niet verstuurd is, kan deze nog aangepast worden of als je dat liever wil, geannuleerd worden waarna je een nieuwe bestelling kunt doen.
     
  9. Wanneer komt er nieuwe voorraad binnen?
    Regelmatig! Ik bestel iedere maand een aantal keer kaarten. Als je wil weten of en zo ja wanneer een specifieke kaart weer binnen komt, stuur dan even een berichtje. Als ik nieuwe merken toevoegen aan ons assortiment, laat ik dit weten via Facebook, het blog en de nieuwsbrief. Kijk vooral ook even op de pagina met nieuwe kaarten.
     
  10. Klopt de voorraad informatie in de webshop altijd?
    Het systeem houdt de voorraad automatisch bij. Helaas zitten hier soms (kleine) voorraadverschillen in. Als dat gebeurt en ik je kaarten niet (allemaal) kan leveren, dan neem ik contact met je op. Je kunt dan kiezen voor een andere kaart / andere kaarten, je laten verrassen door mij een andere kaart uit te laten zoeken of het te veel betaalde bedrag terug laten storten.
    Ik zal in zo'n geval dus altijd met je overleggen en niet zo maar zelf een andere kaart uitzoeken!
     
  11. Kan ik met een creditcard betalen?
    Ja dat kan!
     
  12. Verstuur je de kaarten alleen binnen Nederland?
    Nee hoor – ik verstuur naar ieder land!
     
  13. Ik ben op zoek naar kaarten met een speciaal motief of een bepaalde uitgever – kun je met helpen?
    Dat kan ik altijd proberen! Als je op zoek bent naar een speciale kaart of naar kaarten met een bepaald motief: laat het weten. Ik kan niet beloven dat ik alles kan inkopen of kan aanbieden, maar ik kan mijn best doen. Dus zoek je iets speciaals, stuur een berichtje.
     
  14. Kan ik de Cardcetera Cards ook in mijn (web)winkel verkopen?
    Ja dat kan - kijk voor meer informatie even op de pagina Wholesale (groothandel) en neem bij vragen vooral even contact met mij op! Geheel vrijblijvend natuurlijk. Let op: alleen de kaarten van het eigen merk, dus Cardcetera Cards, kan ik aanbieden voor de wederverkoop. Alle andere merken koop ik zelf ook in en daar kan ik je dus niet mee helpen.
     
  15. Ik heb een blog en wil graag een give-away organiseren, doe je daar aan mee?
    Dat hangt helemaal van de inhoud van jouw blog af - als dit past bij het assortiment en je hebt een origineel idee, dan doe ik graag mee. Stuur een bericht via de contact pagina en beschrijf wat je wil organiseren. Stuur ook de link naar jouw blog mee.
     
  16. Ik wil mijn bestelling terugsturen, kan dat?
    Ja dat kan - hier heb je zelfs recht op. Terugsturen moet binnen 14 dagen gebeuren. Verpak de kaarten zorgvuldig en voeg het ingevulde retourformulier toe. Kosten voor retourzending zijn voor de rekening van de koper. Meer informatie lees je in onze algemene voorwaarden.
     
  17. Ik heb een andere vraag, wat nu?
    Neem voor alle andere vragen contact met mij op.
© 2011 - 2017 Cardcetera | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.